P I N K I S H W O R L D

WishList

Canon Camera
New Motorcycle
New Room
Si M

Diaries

“Meerah Rara || 17 Years Old || SPM Candidates || Writer, Owner”


Chat Guys!


Previous post

Najwa Latif - Hilang | Akustik Version (Audio)
Katy Perry "Firework" Lyrics
Haloooooooo :) Apa entry untuk hari je? Haaaaa, pa...
The Ownerrrrrrrr :)
Hai guys :))

advertisment


Title: Siapa. Saya. Yang. Sebenarnya?
written on Rabu, 5 Februari 2014 @ 2:18 PG ✈{ 0 comments }

Hai Assalamualaikum bloggie meeraaaaaaaaa :)

Who I am? Who's me?
Disebalik screen belog yang comel nihh, saya ni mau memperkenalkan diri. Bukan senang nak introduce pasal aku kat oranggg. Haaaa, aku tak kisah orang nak mengutuk? mencaci? apa ada hal? apa nak touching touching? Kita bakal Jenazah! ITU PASTI. Kita aka hadap dengan Allah. Yaaaaaaaaaaa! Jadiii, orang kutuk kita abaikan sajaaaa meh. No need to bash to thembanck or whatever.


Saya sudah berkaca mata! Hahaha, ni mungkin sebab ikut ibuuu. Hahaha. Rabun kiri kanan sama je teruk. HOLAH HOLAHHHH. Hahaha.

Tapi, di dalam kesibukan bersekolah, meera sempat jee pepetang ngadap main badminton, keluar makan, lepak lepak, study sesamaaa. dengan sapaaaa? dengan dorang nihhh

Hahaha, ada jaaa meerah dengan dorang. Meerah senang ada dorang. Sebab dorang ni caring, loving, bagai lahhh. Apa ada masalah, dorang penyelamat. Dorang lahhh kekasih hati. Bercakap pasal kekasih hati, 
hmmm 

whyyy, ada lahh minat sorang mamat nihh, tapi setakat minat macam tuuu je. Takda lahhh samapai hegeh pi kata suka kat dia. Hahaha
 Lagipunnn, SPM ahhh!
Hahahaha. Thats why i'm single! Fokus, tuju SPM :)
haaaaaaaadah petang. Saja nak penuhkan belogggg nihhh.

Salam dari saya :

Nur Ameerah Farhana. Meerah Rara.

Muuuuuuuuuuuaaaaaaaaahhhhhhh :) :*